2014年11月16日 星期日

蜂蜜蛋糕 - 附食譜

好想好靚好靚o既蜂蜜蛋糕 !!! 今年較早前試過一次, 但係失敗咗 !!! 只因自己粗心大意 !!! 上星期都為咗整俾同學仔試, 初第一次時效果都係麻麻, 因為係用全蛋法, 效果出o黎比較粗, 唔夠細緻 ! 跟住到第二日再試多次, 就用分蛋法 !!! 呢一次較果好d, 但都仍有待改進!!!
早兩日我再試, 因為我想整俾我朋友試 !! 順便自己再練習下 !!!  呢一次效果好唔錯 !!! 蛋糕唔太甜, 好較熟, 質地都算細緻!!!  我自己試咗一件, 好滿意 !!! 尋日拎咗俾朋友試 !!! 佢兩個都話好味道 !!! m...今次真係合格喇 !!!! yeah!!!!!!!


食譜: 大概可以切 14-16件.(厚切), 如果切薄d..可以切到差唔多18-20件 )

蛋黃 8 個
白砂糖A 115克 
蛋糕乳化劑 約一茶匙
蛋白 8 個
白砂糖B 100克
蜂蜜 50ml
牛奶 50ml
高筋粉 200克 

自製蛋糕模 (方形模 22*21*8,  
用紙皮摺出方形模, 用鍚紙包好成個蛋糕模, 再在蛋糕模內加牛油紙. 

做法;

1) 高筋粉過三次篩.

2) 蜂蜜加入牛奶中座熱水, 讓蜂蜜同牛奶混合拌勻.

3) 蛋黃加入白砂糖A及蛋糕乳化劑用電動打蛋器將蛋黃打至淡白色及將蛋糕乳化劑完全混合蛋漿.  
4) 將蜂蜜奶加入蛋黃漿中輕輕拌勻.

5) 白砂糖B 分三次加入蛋白中用電動打蛋器打至蛋白企身. 

6) 將1/3已過筋的高筋粉加入蛋黃漿中輕輕拌至無粉粒, 再將部份蛋白霜加入輕輕拌勻, 跟住再加 1/3高筋粉拌勻, 再加部份蛋白霜拌勻, 然後加入 最後 1/3高筋粉輕輕拌勻, 亦將餘下蛋白霜加入拌勻
7) 將麵粉漿倒入模中. , 拍幾下, 將蛋糕漿中既空氣排出, 再用籤拮去表面O既氣泡. 

8) 放入預先以 165度O既焗爐內焗20分鐘或表面上色, 然後再蓋上鍚紙蓋再繼續焗 40分鐘.(即總共要焗60分鐘) 

 9) 焗好先用竹籤插入蛋糕, 如竹籤無沾上蛋漿即表示蛋糕已熟, 如未熟就多焗一陣, 視符蛋糕情況. 

10) 焗好從鍚紙盒中取出蛋糕, 再除去牛油紙, 用耐高溫O既保鮮紙將包糕完全包好, 然後倒扣室溫中攞放過夜.

11) 第二天就可以除去保鮮紙, 將蛋糕切件 !
食得!!!!



我用自製蛋糕盒, 用紙皮裁出尺寸, 再摺成蛋糕盒, 用鍚紙包好 !!! 就成為隔熱能力較高O既蛋糕盒 , 用時要再加牛油紙,  不過我唔記影相低個盒.
呢張相 O既右下角果度隱約睇到個牛油紙. 哈...
呢個鍚紙盒可以重用好多次, 唔好用完就掉呀 !!!!

沒有留言: