2014年11月30日 星期日

買咗本新書

  
2014年11月29號 約咗好友出屯門食晏 !!! 之後行經大會堂望到對開空地擺緊書展 !! 於是行過去望下 !!! 查實想望下有冇 (bread 頂級風味麵包書 ) 呢本書買 !! 不過搵唔到 !!! 之後望到 (我愛芝士糕 )呢本書 !! 講真我無幾可整芝士蛋糕 !!! 尤其是係焗o既芝士蛋糕..我只整過日式之芝士蛋糕一款咁大把 !!!因為我怕芝士蛋糕太膩, 我自己唔係太接受到 !!! 但本書望落又幾吸引!! 再加上唔貴, 而且仲有七折 !!! 而我自己一本專整芝士蛋糕o既書都無 !! 買一本o黎看下門口都好o既 !!

本書原價 68蚊, 其實已經算平, 依家打埋個七折就只需要 47.6, 但店員只係收咗我 47蚊 !!! 足足平咗21蚊 !!! 真係好抵呀 !!!! 所以你話點可以唔買呢 ~~~~  

可惜當日睇唔啱其他書 !!! 有都買多兩本呀 !!!! 不過幾時先跟呢本書整芝士蛋糕呢 !!! 係個迷 !! 係個迷 !!!  我諗要咁啱睇到芝士有特價, 而我又心血來潮想整....真係要天時.地利.人和...先至推動到我去做!!!! 雖然真係唔知幾時先做, 但我一定會試 o既 !!!! 想食o既朋友...你要等下喇 !!! HE..HE...

沒有留言: