2013年9月25日 星期三

老越(荃灣)

尋晚約咗我D 同學食晚飯!!好耐都無試過咁齊人!!! 今次齊齊整整七個人食晚飯!!

約咗去荃灣新開O既[老越]食越菜! 由於係新開O既! 我地都係第一次去試菜! 可能係太新, O係OPERRICE都未見呢間鋪頭O既資料! 好彩我地O既V同學好醒目,  較早前佢經過呢間鋪頭O既時候順便BOOK埋位!! 因此我地尋晚去到都可以唔使等就有位喇!!! 
我地尋晚叫咗以下O既菜, 不過有個越式春卷我唔記得影呀!!!


整體O黎講O野食O既 質素都OK!!  可惜我要戒口!! 有 D O野我都唔敢食!! 真係可惜!!









我地七個人總共食咗八百幾蚊!!! 今次又係同學仔我食!!!其實我真係好唔好意思!!!
希望大家以後真係唔好咁客氣!!! PLEASE!!!

2 則留言:

翠兒 提到...

D野食都好靚喎!最後果張圖中間果碗係乜醬呀?
你取消個驗証碼啦,麻煩左D喎。

Unknown 提到...

果碗醬我地覺得係棷漿加花生碎!!!^^